Med andre ord
Med andre ord

Med andre ord

Med udgangspunkt i vores kerneområde, den æstetiske kommunikation, kan du læse om vores syn på verden. Du kan finde både stort og småt – fra tendenser, analyser og de tanker, vi gør os. Vi holder os opdateret, for vi vil gerne blive klogere og dele vores viden med dig.

Byg et brand

Hvad er årsagen til, at nogle brands har mere succes end andre? For at bygge et stærkt brand, skal nøglen i dag i højere grad end nogensinde før findes i troværdighed og emotionel forbindelse til målgruppen. Det kræver nøje planlægning og strategi. I et globaliseret sa...

LÆS MERE ...

Styr på SEO

Har I styr på jeres SEO-strategi? Er I opdateret med de nyeste tendenser, så jeres website, blogs og sociale medier ranker højt i søgninger? Hvis ikke, så er det værd at læse med her. I vores artikel om SoMe 2019, kan I læse om de digitale tendenser, vi forventer komme...

LÆS MERE ...

Kys mig

Den æstetiske værdi ligger i den hovsa-oplevelse der bidrager til et produkts kernefortælling – en fortælling, der er helt unik for netop dette produkt. Forleden var Jan og jeg på researchtur i forbindelse med en App, vi skal lave for en af vore kunder. I denne kontekst...

LÆS MERE ...

Kom nærmere

Vi skaber relationer til vores omverden, når vi kommunikerer. Og værdien opstår, når der gennem det kommunikerede udveksles det særlige “noget, der forstærker oplevelsens sansemæssige og emotionelle karakter. Prøv at gå en tur på bare fem minutter genne...

LÆS MERE ...

SoMe 2019

Hvilke SoMe-tendenser skal vi holde øje med i 2019? Buzzwords i 2019 fortsætter med AR, AI, video- og influencer-marketing. 2018 var i store træk en forbedring og opdatering af SoMe-tendenser i 2017. Selvom vi stadig har nogle måneder tilbage af 2018, kommer vi her med et ...

LÆS MERE ...

Væk lysten til live

Æstetisk kommunikation er et sanseligt og relationsskabende værktøj, der kan styrke dit kundegrundlag og skabe merværdi på bundlinien. Fordi den vækker din lyst til live. Jeg hører bestemt ikke til dem, der er glade for kryb, kravl og insekter. Af nogen art....

LÆS MERE ...

Værdiskabelse

Vi søger mening og værdi i vores hverdag – og vi oplever en øget æstetisering i hverdagslivet. Velfærdsdesign, designerbørn og æstetisk forbrugere er en integreret del af vores sprogbrug og viser tendenser i det moderne samfund. Da Syddanske Universitet bl...

LÆS MERE ...

Styr på stemmen

Din stemme er et vigtigt salgsparameter og et åbenlyst visitkort til verden. Og Barack Obama forstår netop dette. Han er en fremragende storyteller, og hans taler er overflødighedshorn af æstetiske og retoriske virkemidler. Der er nok ikke mange der vil betvivl...

LÆS MERE ...

Tavshedens æstetik

Tavshedens æstetisk er et kommunikativt paradoks. Den er på én gang subtil og larmende - den kan være både en usynlig lussing og et blidt kærtegn. Og i politik kan tavsheden være en strategisk magtmanifestation. Larmende stilhed. Du kan sikkert genkalde føl...

LÆS MERE ...

Politik & æstetik

Selvfremstilling blandt moderne, demokratiske politikere er båret af forsøget på at appellere til en personlig relation, fremfor tidligere tiders monumentale magtmanifestationer. Her kommer æstetiske virkemidler i spil. Det er ikke første gang, jeg griber til Obamas kam...

LÆS MERE ...